Webdesign af din hjemmeside med “Firma Webdesign – Professionel” omfatter følgende deltrin:

  1. Indledende dialogmøde vedr. behovsafdækning
  2. Udvidet dialogmøde vedr. behovsafdækning
  3. Udarbejdelse af design-grundlag til webdesigner
  4. Kommunikation med webdesigner omkring design oplæg
  5. Dialog-møder omkring modtagne desig oplæg
  6. Valg af design oplæg
  7. Korrektur af design oplæg
  8. Endelig godkendelse af design oplæg
  9. Evt. yderligere dialogmøde omkring mulige tillægskøb/-ydelser
  10. Overdragelse af endeligt webdesign oplæg

I det grundlæggende dialogmøde udarbejdes i fællesskab et detaljeret designgrundlag som bla. baseres på :

  • Ønsket visuelt og grafisk udtryk for hjemmesiden
  • Ønsket signalværdi for hjemmesiden.
  • Inspiration fra andre hjemmesider
  • Ønsket oplevelsestilstand for en besøgende på hjemmesiden.

Hjemmesiden og dens design bliver tilpasset netop til dig og din virksomhed og din virksomheds forretningsmodel, på grundlag af et gennemarbejdet designgrundlag.

Vi sørger for, at der er fuld sammenhæng og overensstemmelse med din virksomheds forretningsmodel:

  • Såfremt der også foreligger en færdig forretningsmodel for din virksomhed, så vil vi udvælge og anvende relevante dele af indholdet i denne, som en del af design grundlaget.

På det udvidede, fælles dialogmøde udarbejdes et detaljeret webdesign grundlag til webdesigneren, med beskrivelse af mål, formål, ønsker og krav for hjemmesidens visuelle fremtoning.

Det udvidede dialogmøde bliver anvendt til udarbejdelse af et udvidet design grundlag med :

  • Udarbejdelse af “Mood boards”

Et “moodboard” er en visuel ønskeseddel og grafisk opslagstavle, der bruges til at beskrive stemninger, følelser og tilstande, fex. ved lancering et produkt, design af en hjemmeside, eller ved markedsføring af en virksomhed.